KERANA SEHELAI RAMBUT

Pagi ini saya dan suami saya terasa lesu dan penat kerana tak cukup tidur. Sedang kami semua diulit mimpi, dalam pukul 4.30 pagi tadi saya dan suami terkejut dari tidur apabila mendengar bunyi Qaisarah tersedak. Saya dengan pantasnya mencapai Qaisarah , dalam dia terbatuk-batuk tiba-tiba dia terus muntah.Suami saya pun mengambil bahagian mencari kain untuk menadah muntah Qaisarah namun semakin kami cukup menepuk dan mengurut belakang Qaisarah makin dia banyak muntah.
Paniknya kami tak boleh nak diceritakan. Qaisarah terus muntah dan muntah macam air pancut. Seperti biasalah saya akan memulakan episod drama saya dengan menangis. Saya memang tak boleh tengok anak saya dalam kesakitan terasa bagaikan saya nak tukar jer kesakitan itu. Akhirnya bila dah hampir 20 minit dia muntah dan menangis dan tersedak tiba-tiba Qaisarah berhenti.
Bila dia dah stabil Qaisarah terus buka mulut dia dan jelir lidah rupa-rupanya yang menyebabkan dia tersedak dan termuntah tu sebenarnya kerana ada sehelai rambut yang melekat di lidahnya. Terus saya keluarkan rambut yang melekat dan Qaisarah terus tersenyum macam tak ada apa yang terjadi. Adus!!!! Bila saya tengok jam masa tu dah dekat pukul 6 jadi mana bleh nak sambung tidur….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: